Колір: червоний
Напрямок: «Здорове покоління, як імператив сьогодення»
Мета:
- зміцнення і збереження здоров'я дітей в процесі оздоровлення та відпочинку.
Завдання:
- створення ефективної системи оздоровлення дітей-рекреантів;
- розвиток системи знань та норм поведінки, які характеризують здоровий спосіб життя.
Реалізація проекту передбачає:
- організацію спільної діяльності педагогічних і медичних працівників;
- участь дітей у різних оздоровчих заходах.
Основні напрямки роботи:
- профілактична;
- лікувальна;
- пропагандистська.
Основні види роботи:
- медичні огляди;
- діагностика;
- профогляди;
- кліматотерапія;
- фізіотерапія;
- вітамінотерапія;
- раціональне харчування;
- просвітницька робота;
- таласотерапія;
- озонотерапія.
Очікуваний результат:
- оздоровлення дитячого організму в умовах відпочинку;
- пропаганда здорового способу життя серед дітей.
Колір: фіолетовий
Напрямок: «Здорове покоління, як імператив сьогодення»
Мета:
- пропаганда фізичної культури та здорового способу життя.
Завдання:
- залучення дітей до занять спортом;
- покращення рівня фізичного розвитку дітей та підлітків;
- пропаганда здорового способу життя;
- розвиток уявлень дітей про види спорту.
Реалізація проекту передбачає:
- активну участь дітей у спортивно-масових та спортивно-оздоровчих заходах;
- застосування сучасних методик фізичного виховання в роботі з відпочиваючими дітьми;
- індивідуальний підхід в організації спортивно-оздоровчої роботи.
Основні форми роботи:
1) Спортивні секції:
- легка атлетика;
- атлетизм;
- флорбол;
- футбол;
- піонербол;
- шахи;
- шашки;
- настільний теніс;
- геокешинг.
2) «Туристичне містечко».
3) Ранкова гімнастика.
4) Рухливі ігри та естафети
Очікуваний результат:
- ознайомитись та спробувати себе в різних видах спорту, прийняти участь в спортивних святах;
- сформувати та вдосконалити рухомі вміння та навички;
- розвити та вдосконалити фізичні якості;
- загартувати та оздоровити організм.
Колір: жовтий
Напрямок: «Гуманістичний вимір освітньо-оздоровчої практики»
Мета:
формування соціально активної та адаптованої до життя в соціумі особистості, шляхом участі в роботі органів дитячого самоврядування.
Завдання:
- формування у дітей активної життєвої позиції;
- розвиток організаторської культури;
- виховання ініціативної, цілеспрямованої відповідальної особистості;
- створення умов для отримання соціального досвіду і освоєння нових соціальних ролей;
- включення дітей до процесу планування та організації власного відпочинку;
- розвиток навиків раціонального планування діяльності та доцільного використання власного часу;
- забезпечення умов для засвоєння вмінь і навиків керівництва;
- актуалізація спільної діяльності і співпраці на основі рівноправності, гласності, взаємоповаги, взаємопідтримки і взаєморозуміння;
- залучення дітей до підготовки загонових і таборових справ, акцій, виставок, конкурсів, тощо;
- розширення уявлення дітей про демократичні норми життя суспільства;
- мотивація до громадянського та особистісного самовизначення;
- підготовка до волонтерського та громадського рухів;
- сприяння саморозвитку, самореалізації та самоствердженні особистості дитини.
Реалізація проекту передбачає:
1. Діагностику індивідуальних особливостей, можливостей та вподобань дітей з метою підбору оптимальних для неї видів діяльності і напрямків роботи в межах створеного тимчасового дитячого колективу.
2. Виявлення активу і пасиву загону через участь у колективних творчих справах і спільній діяльності.
3. Залучення всіх дітей до посильних їм напрямків і видів роботи та процесів життєдіяльності колективу.
4. Формування органів дитячого самоврядування в загоні, розподіл індивідуальних і групових, змінних і постійних доручень.
5. Формування у кожного з членів самоврядувального апарату почуття відповідальності за взяту на себе роль.
6. Організацію роботи тимчасових дитячих об'єднань, проведення зборів з ними та сприяння реалізації створених ними планів роботи.
7. Формування позитивної мотивації та незгасаючого інтересу до участі у органах самоврядування.
8. Підтримку та координацію дитячих ініціатив у всіх справах запланованих ними на зміну.
9. Забезпечення аналізу і самоаналізу діяльності дитини в межах самоврядування.
Очікуваний результат:
реалізація її потреб в творчості та самостійній діяльності;
розвиток ряду особистісних компетенцій;
розвиток потенційних можливостей, нахилів та лідерських якостей;
отримання досвіду самостійного прийняття рішень;
уміння дітей діяти в правовому полі, аналізувати різноманітні ситуації;
освоєння ділової етики;
засвоєння поняття «лідер»;
активна громадянська позиція;
оцінка своїх сил і можливостей, адекватне відношення до своєї особистості;
вміння знаходити шляхи до вирішення завдань та особисто нести за це відповідальність;
вміння планувати власну діяльність, проявляючи послідовність дій;
повага до своєї особистості, впевненість усобі, віра у власні сили.
ПРОЕКТ «Кожна дитина талановита»
Колір: блакитний
Напрямок: «Гуманістичний вимір освітньо-оздоровчої практики»
Мета:
- організація дозвіллєвої активності та створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини.
Завдання:
- забезпечення умов для змістовного і якісного відпочинку дітей-рекреантів;
- формування раціональної системи дозвіллєвої діяльності в умовах оздоровчого табору;
- розвиток творчого потенціалу у дітей шляхом залучення до роботи в творчих майстернях та студіях;
- створення сприятливої атмосфери для обміну знаннями, уміннями та навичками.
Реалізація проекту передбачає:
1. Активну участь дітей у різних видах дозвіллєвої діяльності.
2. Активну співпрацю педагогів і дітей.
3. Свободу творчості і вибору дозвіллєвої діяльності дітей.
4. Добровільна участь в дозвіллєвій діяльності дітей.
5. Широке використання традиційних та впровадження інноваційних педагогічних технологій.
Напрямки роботи:
- пасивний відпочинок;
- розважальне дозвілля: прогулянки, І спортивні та видовищні шоу, відвідування І театрів, кінотеатрів, цирку, зоопарку, морські ' прогулянки, концертні програми, екскурсійні програми;
- пізнавальне дозвілля: хобі-центри, фільмотерапія, екофестивалі тощо;
- творче дозвілля: творчі майстерні, творчі студії (канзаші, орігамі, торцювання, квілінг, техніки нетрадиційного малювання, ручного ткацтва).
Очікуваний результат:
- позитивний вплив дозвіллєвих заходів на емоційний стан дитини;
розвиток творчих здібностей;
реалізація комунікаційних потреб;
- навчання правилам і формам спільної роботи;
формування глядацької культури;
соціалізація особистості.
Колір: зелений
Напрямок: «Гуманістичний вимір освітньо-оздоровчої практики»
Мета:
- формування гармонійно розвиненої особистості.
Завдання:
- створення умов для розвитку світогляду та національної свідомості;
- формування у дітей адаптивної здатності до життя у динамічному, багатокультурному, поліконфесійному світі;
- набуття дітьми навиків інноваційної діяльності;
- розвиток навиків діалогу з носіями різних систем цінностей;
- виховання релігійної та культурної толерантності;
- розвиток екологічної грамотності;
- розвиток економічної грамотності;
- формування норм етичної поведінки відносно інших людей і відносно природи;
- розвиток у дітей естетичного смаку;
- формування критичного мислення;
- створення сприятливої атмосфери для самореалізації дітей у різних напрямках та формах роботи.
Реалізація проекту передбачає:
- різні види активності дітей: творчої, ігрової, пізнавальної, соціальної та інших;
- широке використання традиційних та інтерактивних методів навчання;
- створення максимально демократичної атмосфери для самостійних дій і творчості дітей.
Проект реалізується за наступними розділами:
«Кришталеві джерела»: формування екологічної культури.
«У світі економіки»: формування економічної культури.
«Абетка моралі»: розвиток моральної свідомості.
«З Батьківщиною в серці»: національно-патріотичне виховання.
«Магія мистецтва»: розвиток естетичної свідомості.
Очікуваний результат:
Участь в проекті дозволить розвинути у дітей низку вмінь та навичок:
- розвивати пізнавальні та комунікативні здібності для подальшої соціальної адаптації в сучасному світі;
- критично аналізувати інформацію;
- висловлювати, аргументувати, доводити власні погляди;
- перебирати на себе відповідальність;
- давати власну оцінку й формулювати власні судження;
- робити вибір, відстоювати власну позицію;
- брати участь у створенні й діяльності органів дитячого самоврядування та молодіжних організацій;
- толерантної поведінки;
- розв'язання конфліктів;
- прийняття індивідуальних і групових рішень;
- здатності до критики й самокритики.