ПОРТРЕТ ЛІДЕРА У "МУЗЕЇ ЖИВИХ СКУЛЬПТУР"

-  Які найголовніші якості лідера?

-  Як їх розпізнати, розвинути, виховати в собі?

-  Чи можна навчитися бути лідером?

-  Як уміло організувати свій час, щоб вистачало і на навчання, і на спілкування з друзями?

 

08 вересня хлопці й дівчата з табору "Сонячний"  у ході станційної гри «Портрет лідера» спробували знайти відповідь на ці та інші серйозні запитання.

 

Використовуючи цікавий метод "Музею живих скульптур", діти спільно, деталь за деталлю, за одним штрихом – інший, з відтінками і пропорціями вимальовували прийнятний для них портрет сучасного ЛІДЕРА.

 

Директор табору «Сонячний» Віра Морозова розповіла, що на зміні «Форум дієвих та активних» у таборі «Сонячний» відпочиває, оздоровлюється та навчається 373 дитини, які отримали путівки як представники особливих соціальних категорій. Це діти з багатодітних та малозабезпечених сімей, діти-сироти, діти з інвалідністю, діти з сімей, що мають статус внутрішньо-переміщених осіб, діти учасників бойових дій, а також відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій, талановиті та обдаровані діти.

 

«Для усіх цих дітей однаково важливим є розвиток соціальної активності, а потреба самопізнання і самоствердження є чи не найважливішою. Тож особливе завдання, яке ставимо перед педагогами на цю зміну – «достукатися» до кожної дитини, розвивати її організаторські вміння і навички, виховувати працьовитість та відповідальність, щоб формувати зародки лідерської та організаторської культури. Упевнена, що в нашому запасі є чимало форм і цікавих методів, як цього досягнути», – переконана В.Морозова.

 
  • 011
  • 012
  • 013
  • 014
  • 015
  • 016
  • 017
  • 018
  • 019
  • 020

 


  Метод-видання

  Виставки

  Проекти

  Гуртки

  Наші пісні

  Дозвілля

 Газета

  Щоденник

  Вірші

  Фото

  Відео

  Відгуки