ТУРБУЙСЯ ПРО СВОЮ ІНФОРМАЦІЙНУ БЕЗПЕКУ

Один із найбільш поширених видів діяльності сучасних дітей та підлітків – користування засобами масової інформації (іншими словами – різними видами медіа). Все відчутнішим для людини стає вплив інформації, яка подається через телебачення, кіно, інтернет, радіо, газети, журнали…

 

 

Який цей вплив? Позитивний? Адже розширює спілкування, створює нові соціальні зв’язки, сприяє набуттю технічних навичок… Чи негативний?  Порушує онлайн-недоторканість приватного життя, постачає надлишок агресивної інформації, засмічує свідомість непотрібним «мотлохом», спричиняє прояви насильства , викликає звикання і справжню залежність… З огляду на це,  усе важливішим у наш час стає пошук певного балансу, допущення у власне життя тих видів медіа, які приносять більше користі, аніж шкоди.

 

Тож 28 жовтня у таборі «Сонячний» відбулась станційна гра «Медіа-експрес». Діти спершу підготували і провели імпровізований «Парад медійних персонажів» і визначили, кого із сучасників вони вважають справді відомими і безперечно впізнаваними. Згодом –спробували з’ясувати, які емоції викликають у аудиторії відомі персони: захоплення, повагу, любов, сміх, зневагу, ненависть… Але основним етапом «Медіа-експресу» була колективна подорож станціями, кожна з яких презентувала один із видів медіа: телебачення, рекламу, кіно, музику, соціальні мережі… Досліджували, скільки у кожному із них справді важливої, корисної інформації, що допомагає розвиватися і зростати, а у яких медіа переважають порожні емоції, нав’язливі стереотипи, маніпуляції.

 

Британські дослідники якось провели аналогію між використанням різних видів медіа та споживанням цукру. Загалом, більшість людей погоджується з тим,  що надмірне вживання цукру шкодить здоров'ю, але ж розмір цього негативного впливу залежить від багатьох факторів: типу цукру, людини, яка його споживає та кількості спожитих солодощів. Те саме можна сказати і про медіа:  наслідки користування, скажімо, соціальними мережами залежать від багатьох чинників.  Проте, приймаючи рішення про те, скільки часу нам  безпечно проводити в інтернеті, варто «вмикати»  здоровий глузд і завжди турбуватися про власну інформаційну безпеку.

 

 

 

  • 002
  • 003
  • 004
  • 005
  • 006
  • 007
  • 008
  • 009

 

_______________________________________________________________________________________________


  Метод-видання

  Виставки

  Проекти

  Гуртки

  Наші пісні

  Дозвілля

 Газета

  Щоденник

  Вірші

  Фото

  Відео

  Відгуки