ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ МЕДІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ

За ініціативи ЮНЕСКО, у світі щорічно відзначається Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності (GlobalMILWeek), цьогоріч він триває з 24 до 29 жовтня, а ми, як і годиться, підхоплюємо і поширюємо усе актуальне і прогресивне.

 

 

Тож найперший блок нашої тематичної "безпекової" зміни охопив питаннями медійної та інформаційної грамотності усіх наших відпочивальників – від наймолодших до дітей старшого шкільного віку.

 

Так, 25 жовтня підлітки взяли участь у міні-тренінгу „Інформаційна безпека і проблеми кібербулінгу”, який провів Денис Попков – викладач Одеської національної академії харчових технологій (факультет комп'ютерної інженерії, програмування та кіберзахисту). Говорили про основні загрози кіберпростору (комп'ютероманію, захоплення віртуальними інтернет-іграми та ін.). Спробували розібратися, що таке кіберзлочини і про те, наскільки поширеними вони є в Україні. Поділилися досвідом власного існування у мережі і дослідили, які ознаки у ній має "кібербулінг" – образи, агресію, залякування, соціальне бойкотування.

 

Хлопці й дівчата середнього шкільного віку відвідали спеціальні години медіаграмотності, тему яких керівник прес-медіа центру Тамара Капиця визначила як "Маніпуляції в медіа, як їм протистояти". Опираючись на існуючі у медіа найвідоміші приклади фейкових фото і відео, визначали, наскільки різну можуть переслідувати їхні автори і ті, хто їх поширює. Формулювали експрес-поради своїм одноліткам, а також бабусям і дідусям, як не потрапляти на гачок маніпуляцій.

 

Але особливість дільяності дитячого центру полягає у тому, що, поряд із навчанням, ми зажди творимо і розважаємо. Тож учасники арт-студії  «Творчіть не має кордонів» підготували яскраву виставку малюнків "Мій безпечний електронний світ", у загонах відбулися ігрові години „Відчуй красу реального світу”...

 

А вечірньою кульмінацією насичених інформативних справ стала конкурсно-розважальна програма "Захоплені вірусом". Жителі Сонячної країни  на чолі з мерами демонстрували драйвовість "вірусних" танців – тих, які відомі всім і кожному ще з першої ноти. І знаєте що? Це було неймовірно! Наші запальні танці відповідали усім критеріям «вірусного» контенту:  вони були цікавими, простими і зрозумілими, ними було легко ділитися, бо підходили вони для будь-якої вікової аудиторії, а – головне – вони викликали водоспад яскравих прегарних емоцій. А якщо медіа-продукт викликає у нас добрі емоції, то він точно має право на існування, чи на так?

 

 

 

  • x01
  • x02
  • x03
  • x04
  • x05
  • x06
  • x07
  • x08
  • x09
  • x10
  • x11
  • x12
  • x13
  • x14

 

_______________________________________________________________________________________________


  Метод-видання

  Виставки

  Проекти

  Гуртки

  Наші пісні

  Дозвілля

 Газета

  Щоденник

  Вірші

  Фото

  Відео

  Відгуки