УДЦ «Молода гвардія»: Україна, м. Одеса,
вул. Миколаївська дорога, 172.
телефон (048) 755-92-30

Філатова Юлія Юріївна

Лектор: Філатова Юлія Юріївна

 

Освіта: вища

 

ВНЗ: Південноукраїнський педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського

 

методист науково-методичного відділу  ДП «УДЦ «Молода гвардія»

 

категорія : методист І категорії

 

Педагогічне кредо:

«Розвиваючись як особистість, людина формує і розкриває свою  власну природу». (П.А.Флоренський).

 

СФЕРА ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ:

 

  •  планування, розробка та методичний супровід тематичних змін;
  •  професійна підготовка педагогічних кадрів;
  •  інноваційні освітні технології в закладах освіти та оздоровлення;
  •  театральна педагогіка в умовах рекреаційних закладів;
  •  методика ігроконструюваня, ігротехнології в умовах сучасного відпочинку;
  •  підготовка та випуск друкованої продукції;
  •  дизайн та верстка дитячої газети «Світ дитинства»

 

Навчально-практичні заняття на

«Лабораторії педагогічної майстерності»

Дистанційна робота з педагогами-організаторами на платформі 

«Класна оцінка»:

 

Навчальний практикум

«Колективно-творча справа»

 

Колективно-творчі справи дозволяють створити в таборі широке ігрове творче поле, яке дозволяє кожному учаснику перебувати в ситуації придумування, письменництва, фантазії, тобто створення чогось нового. Кожному учаснику надається можливість визначити для себе частку участі, характер своєї участі і відповідальності.

 

Колективна творча діяльність - це створення позитивного емоційного настрою, згуртування колективу, знайомство дітей один з одним, виявлення здібностей та інтересів дітей, виявлення лідера.

 

Все це є необхідними умовами створення та згуртування загону на початку зміни!!!

 

Очікуваний результат навчального практикуму: сценарні розробки КТС організаційного періоду.

 

Навчально-практичне заняття

 «Методика організації та проведення квестів»

 

Технологію квесту можна назвати сучасною інноваційною технологією.

 

КВЕСТ – це різновид активних інтелектуально-логічних ігор, завдання яких є «розшифрувати» певне місце на визначеній території (на території табору, вулицях міста, бібліотеці тощо), виконати на цьому місті певні дії та одержати підказки (інструкції, код і т.п.) до виконання наступного завдання.

 

ЗАВДАННЯ  в квест-технології:

 

ОСВІТНІ – залучення кожної дитини до активного творчого процесу, засвоєння нових знань та закріплення тих, що дитина вже має.

 

РОЗВИВАЮЧІ – розвиток цікавості, творчих здібностей, уяви дітей, пошукової активності, прагнення до нового.

 

ВИХОВНІ – виховання доброзичливості, взаємоповаги, толерантності, власної відповідальності за виконання роботи, формування навичок взаємодії з однолітками.

 

Очікуваний результат навчально-практичного заняття: сценарні розробки квестів на літні тематичні зміни 2020р.

 

Навчально-практичне заняття

«Ігроконструювання. Методика створення нових ігор»

 

Гра – діяльність з розважальною та іноді навчальною метою. Гра відрізняється від роботи тим, що не ставить перед собою корисної практичної мети, і від мистецтва тим, що не створює художніх цінностей, хоча границі між цими видами діяльності розмиті.

 

Очікуваний результат навчально-практичного заняття: ігри, розроблені за методикою конструювання нових ігор Дж.Родарі.


  Видання

  Виставки

  Проекти

  Гуртки

  Наші пісні

  Дозвілля

 Газета

  Щоденник

  Вірші

  Фото

  Відео

  Відгуки