УДЦ «Молода гвардія»: Україна, м. Одеса,
вул. Миколаївська дорога, 172.
телефон (048) 755-92-30

Дрига Юлія Вікторівна

Лектор: Дрига Юлія Вікторівна

 

Освіта: вища

 

ВНЗ: Південноукраїнський національний педагогічний університет ім.К.Д.Ушинського

 

Методист науково-методичного відділу  ДП «УДЦ «Молода гвардія»

 

Категорія:   методист ІІ категорії

 

Педагогічне кредо:

«Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення – запорука життєвого успіху»

 

СФЕРА ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ:

 

  •  національно-патріотичне виховання в умовах рекреації;
  •  планування, розробка та методичний супровід тематичних змін;
  •  інноваційні освітні технології в закладах освіти та оздоровлення;
  •  методичний супровід та професійна підготовка педагогічних кадрів для роботи з тимчасовим дитячим колективом.

 

Навчально-практичні заняття на

«Лабораторії педагогічної майстерності»

Дистанційна робота з педагогами-організаторами на платформі 

«Класна оцінка»:

 

          Навчальний практикум «Колективно-творче планування»

 

Одним із основних елементів самоврядування в тимчасовому дитячому колективі є «Колективно-творче планування» – це творча організаційна справа, що передбачає планування діяльності загону  на зміну, а саме  визначення 3-4 конкретних заходів,  до  підготовки та проведення яких будуть активно залучені діти .

 

Матеріал навчального практикуму спрямований на знайомство педагогів-організаторів з методикою організації та проведення колективно-творчого планування 

 

Ключові терміни практикуму: колективне творче планування, форми колективного творчого планування,  алгоритм проведення колективного творчого планування.

 

Очікуваний результат навчального практикуму:  робота з відеоматеріалом «З досвіду роботи педагога щодо проведення колективно-творчого планування» та  розробка власного сценарію  проведення колективно-творчого планування.

 

Навчальний практикум

«Вечірній вогник як один з етапів самоврядування»

 

«Вечірній вогник» –  це один із основних елементів самоврядування в тимчасовому дитячому колективі: самі плануємо, самі організовуємо, самі проводимо, самі аналізуємо.

 

Основні завдання вечірнього вогника:

 

  •  рефлексія колективної діяльності загону;
  •  регулювання емоційного настрою колективу;
  •  корекція взаємин у загоні;
  •  обговорення перспектив на наступний день;
  •  обговорення важливих тем;
  •  формування  умінь розподіляти в колективі зміст та обсяг роботи;
  •  вдосконалення навичок ведення партнерських відносин;
  •  вміння аналізувати результат особистої діяльності та діяльності колективу в цілому.

 

Зміст навчального практикуму «Вечірній вогник як один з етапів самоврядування»:

 

І. Педагогічний зміст вечірнього «вогника».

 

  1.  Вечірній «вогник» як форма підведення підсумків дня.
  2.  Види вечірніх вогників
  3.  Прийоми організації вечірнього «вогника».

 

ІІ. Методика підготовки та проведення вечірнього «вогника».

 

Очікуваний результат навчального практикуму: розробка сценарію вечірнього вогника, відео зйомка педагогами-організаторами  власних прийомів для вечірнього вогника.

 

Навчально-практичне заняття

«Національно-патріотичне виховання в умовах рекреації.

Освітньо-виховні заходи національно-патріотичного спрямування»

 

Національно-патріотичне виховання дітей та молоді – це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, освітніх закладів, громадських організацій, сім’ї та інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави.

 

Навчально-практичне заняття з теми «Національно-патріотичне виховання в умовах рекреації. Освітньо-виховні заходи національно-патріотичного спрямування» передбачає такий план роботи:

 

  1. Реалізація національно-патріотичного виховання в умовах оздоровлення і відпочинку.
  2. Форми та методи національно-патріотичного виховання в межах освітньо-виховного процесу.

 

Очікуваний результат навчально-практичного заняття: розробка  сценарію освітньо-виховних заходів національно-патріотичного виховання.


  Видання

  Виставки

  Проекти

  Гуртки

  Наші пісні

  Дозвілля

 Газета

  Щоденник

  Вірші

  Фото

  Відео

  Відгуки