УДЦ «Молода гвардія»: Україна, м. Одеса,
вул. Миколаївська дорога, 172.
телефон (048) 755-92-30

Бочко Ірина Петрівна

Лектор: Бочко Ірина Петрівна

Освіта: вища

ВНЗ: Житомирський державний університет ім. І.Я. Франка, 2010р.

Категорія: методист ІІ категорії

методист науково-методичного відділу  ДП «УДЦ «Молода гвардія»

Педагогічне кредо:

«Доброзичливе ставлення до людей, компетентність і творчий підхід в роботі, постійний розвиток себе як особистості»

 

СФЕРА ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ:

 

  •  превентивне  виховання в умовах рекреаційних закладів;
  •  трудове виховання. Система профорієнтаційної роботи в умовах рекреаційних закладів;
  •  планування, розробка та методичний супровід тематичних змін;
  •  професійна підготовка педагогічних кадрів;
  •  інноваційні освітні технології в закладах освіти та оздоровлення;

 

Навчально-практичні заняття на

«Лабораторії педагогічної майстерності»

Дистанційна робота з педагогами-організаторами на платформі 

«Класна оцінка»:

 

Навчальний  практикум

«Лідерство в тимчасовому дитячому колективі»

 

Завдання педагога – організатора  створити умови для розвитку  у дітей  організаторських  умінь і навичок. Процес виховання активності, підготовки лідерів повинен будуватись на основі співробітництва, взаємоповаги і довіри педагогів і дітей. На цій основі закладається фундамент соціальної  ініціативи та  відповідальності за доручену справу.

 

Поняття «лідер тимчасового дитячого колективу». Лідер тимчасового дитячого колективу – це особистість, яка здатна  повести за собою; здатна заохотити до діяльності інших дітей; організувати, провести та взяти участь у справах загону; позитивно впливати на колектив.

 

Очікуваний результат навчального практикуму: розробка ігор на виявлення лідерів у дитячому колективі; творчі завдання для конкурсу між претендентами на звання лідера.

 

 

Навчальний  практикум

«Самоврядування  як форма організації тимчасового дитячого колективу  умовах закладу оздоровлення та відпочинку»

 

Серед  завдань педагога оздоровчого закладу – створити тимчасовий дитячий колектив однодумців, захоплених спільною метою. Досягти цього можливо шляхом  організації дитячого самоврядування.

 

Самоврядування в дитячому рекреаційному закладі – це один із напрямків організації тимчасового дитячого колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на вихованців шляхом їх залучення до підготовки, планування і систематичної участі у справах табору (загону), і є основою їх подальшої активної позиції у дорослому житті.

 

Цільові орієнтації дитячого самоврядування - сприяння розвитку дитини, організація ефективного функціонування дитячого колективу, формування готовності і здатності виконувати свою роль у системі соціальних ролей людини.

 

Організація самоврядування у рекреаційному закладі сприяє:

 

  •  налагодженню дисципліни в  дитячому колективі.
  •  формуванню в дітей навичок до самоорганізації.

 

Очікуваний результат навчального практикуму: розробка   ігрової  моделі самоврядування на  тематичні зміни 2020р.

 

Навчальний  практикум

«Превентивне виховання.

Освітньо-виховні заходи превентивного спрямування»

 

Превентивне виховання посідає важливе місце в системі виховної роботи закладів оздоровлення та відпочинку. Воно включає в себе підготовчі та профілактичні дії педагогічного колективу, спрямовані на запобігання формування у дітей негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки та організацію належного догляду за діяльністю відпочиваючих

 

Превентивне виховання – це комплексний цілеспрямований вплив на особистість у процесі її активної динамічної взаємодії із соціальними інституціями. Метою превентивного виховання є досягнення сталої відповідальної поведінки, сформованості імунітету до негативних впливів соціального оточення.

 

Очікувальний результат навчального практикуму: сценарні розробки  заходів на  тематичну зміну превентивного спрямування «Кордони безпеки» 2020р.


  Видання

  Виставки

  Проекти

  Гуртки

  Наші пісні

  Дозвілля

 Газета

  Щоденник

  Вірші

  Фото

  Відео

  Відгуки